mandag den 29. november 2010

Husker du?

Fif'et om at købe støvler?

De kom, støvlerne, og de sejrede.
Det er rigtig gode støvler at kæmpe sig gennem snemasserne i!
Apropos snemasser - så er det surt at være ruhåret gravhund!

Læg mærke til klumperne bag forben.

Spritterhunden, aka Lis, oplever sin første sne - og den er vild me'ed!

Jeg har en aftale med postvæsnet imorgen, skal nemlig afsende gaver til nissevenner rundt omkring i landet. Skal bla. afsende til min kreative nisseven.
Jeg holder ferie i denne uge, og som udgangspunkt er ferie altid godt. Det ville være ekstra godt hvis jeg mente det var vejr til at forlade hjemmet i, og få købt nogle flere julegaver.
I morgen er der afslutning på mit læderkursus, og jeg er mildest talt bekymret for, hvordan jeg kommer derud hvor kragerne for længst har spist deres medbragte mad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar