søndag den 7. november 2010

Keep calm and carry on!

Så forsøger jeg med fotos!
Har nemlig en rigtig handy ægtemand, som også er fifi til at pege på bloggen og sige; Tryk der!


Ovenover her er smøg/smsvanter, som skal bruges til pakkespil på det læderkursus jeg går på.
Det er jo ikke ret sjovt at komme med noget hjemmegjort læder, tænker jeg.


Ovenover her er en hue til yngstebarnet. Lavet af uldrester, og uden at sætte mit lys under nogen skæppe; Så synes jeg egentlig den er rigtig rap!


Her er vanter til en af mine niecer. Jeg troede de skulle være stribede, men det skulle de så alligevel ikke.
Jeg synes det var grimt, eller også er det bare farverne der slet ikke passer sammen.
Måske får de monteret nogle hæklede blomster før de gives væk i julegave?


Her er et armbånd jeg har lavet på kurset.
Jeg har selv farvet læderet, og det faldt heldigt ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar