torsdag den 27. januar 2011

Uden at være firkantet...

 

Så vil jeg spamme bloggen med kunst.
Jeg har i kassevis af tegninger som især de 2 ældste har tegnet.
Billedet oven over er et ældstebarnet lavede da hans pokemon periode var på sit højeste.
Dvs. da han var omkring 11 år.


Det abstrakte her har yngste lavet.
Hjemmegjort Cobra-kunst.


Her har mellembarnet haft fingrene i en kopimaskine.


Her er en julegave fra mellembarnet, som hun lavede i skolen da hun var omkring 11 år.


Det abstrakte har mellembarnet også malet, da hun gik i børnehave.


Silkemaling - også mellembarnets værk.


Mellembarnet igen - her er hun inspireret af at jeg var i praktik på sygehuset under min uddannelse.
Jeg har måske nævnt at man har pænt travlt - for hun har lavet overbelægning på gangene.


Yngstes kunst, lavet i dagplejen.


Mellembarnet



Mellembarnets selvportræt og sin storebror.
Det er min favorittegning.
Gnavpanderne synes også godt om det....


Mellembarnet igen. Plat eller humor - jeg kan li det.


Yngste har malet i børnehaven.

 

Mellembarnet har malet dette i 5. klasse.
På ungernes skole har 5. klasse hvert år skagensmaler-tema, og de skal så på udflugt til skagen og også selv male sit eget skagensmaleri.
Ældste har også lavet et, men det hænger ikke fremme.


Tilfældig udsmykning - hvor vi vist alle har haft en finger med i spillet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar