tirsdag den 15. februar 2011

Jeg bliver inspireret...

Af mange bloggere.
Jeg bliver meget imponeret af de bloggere der strikker - især de bloggere der strikker det færdigt de slår op.

Jeg ér i gang med det sjal jeg så hos Karina, og har også yogasokkerne på pindene- og nu har jeg så set et sjal hos Anne:
http://www.hverkenfuglellerfisk.dk/page/2

Det kom på pindene sidste nat, hvor jeg var i nattevagt. Og det er så fint.
Opskriften i skødet, og pinde og garn i hænderne, tungen lige i munden - og en kuglepen klar så jeg kunne vinge af hver gang jeg havde lavet en pind. Det var knap jeg havde tid til at gå hjem kl. 7 i morges.
Spændende hvornår det så kommer af pindene?!

Da jeg stod op, efter en nattevagt, havde min søster sendt en sms; om jeg kunne lave sms-vanter?
Klart, de kommer på pindene i nat...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar