mandag den 28. marts 2011

Et shoppe-tip.

Jeg ved endnu ikke om det er et godt tip, for jeg har ikke modtaget mine varer.

Men, jeg har bestilt grøntsagsfrø til køkkenhaven.


Jeg har købt
gulerødder
2 forskellige slags ærter
2 ditto bønner
sukkerroer Kålrabier
Rød løg
Citron Basilikum.
For jeg kan ikke fordrage basilikum, synes det lugter af brugt kattebakke.
Og nu håber jeg en citron udgave kan omvende mig.
Jeg føler mig helt udenfor når andre lovpriser basilikum.
Så sent som i aftes lovpriste Fru Plum det i den bedste sendetid i mit tv.
Har det ellers hvert år i drivhuset, men kun til det er lunt nok til at sætte udenfor, for så giver jeg det væk til en nabo som ikke har drivhus, men har lyst til basilikun.
Jeg må have købt en ting mere, for købte 9 slags frø, og en gang porto, og så blev det 10 pund.

Nu kan i jo ikke, der foran skærmen, følge med i hvor lang der går, før jeg kommer i tanke om, at det var cherrytomat-frø jeg også købte.
Men jeg kunne nå at gå i køkkenet og finde noget at spise og tage med ind i sofaen.

Må huske at tage på arbejde 4 gange, og så holde en uges ferie.
Så skal vindueskarme i hele huset plastres til med urtepotter og forspiring,

I aften er første gang i denne uge jeg skal arbejde, og jeg kan næsten ikke vente.
Vi skal have ny leder på bostedet, og det bliver offentliggjort i dag hvem den nye leder er.
Spændende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar