søndag den 20. marts 2011

Haveliv.

I Weekenden klemt ind i et familieliv og arbejdsliv.
I går fik haven den helt store tur.
Planen var egentlig, at begge drivhuse skulle ryddes, men det greb om sig, og da første drivhus plus have var jævnet, var der ikke plads på traileren til at rydde op i det andet drivhus.
Der kommer heldigvis en weekend mere!

Mens jeg sidder her og klaprer på tastaturet, er ham den kære i færd med at flække pind til næste vinter.

Så er der fotospam;


Her har der stået en trampolin i 6 år.
Den er smidt ud nu, og jeg vil gerne bruge jorden til køkkenhave istedet for.
Det er vi ikke helt enige om, men mon ikke det bliver køkkenhave?!


Krukker der har overvintret i drivhuset er sat ud.


Rabarber - her er det første blad på vej.


Visne hindbær er klippet ned.



Det her var engang en timian - jeg tror ikke den har overlevet denne vinter.


Her er krukker, som jeg aldrig har fundet ud af hvad er beregnet til,
men jeg synes de er fine.
Så måske de bare er beregnet til at pynte?


Højbede er klar.



Det kan umuligt vare længe før vi kan hente purløg ind.


Som Hanne har jeg en nisse til at vogte rabarberne.



Denne del af have er klar til foråret!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar