mandag den 7. marts 2011

Jeg finder det ikke selv specielt inspirerende at læse om...

Andre menneskers forkølelser.
Så kunne man tænke, at jeg burde holde mig fra at skrive om mine egne?
Ja - men det gør jeg ikke!
Jeg er en rigtig god medarbejder, for jeg forstår at blive underdrejet når jeg holder fri.
Denne uges job kan overståes med en enkelt nattevagt.
Jeg er så snot-forkølet, at jer med aktier i kleenex, kan se frem til at indkasserer et stort udbytte i år!
Bortset fra jeg snøfter og snotter, så er mit største problem, at jeg skal ringe afbud til en tandlæge tid.
Det er ikke tandlæger jeg er bange for - det er de damer der sidder pc'en og giver en en ny tid.
Det må blive en anden dag - for i dag skal jeg bruge mit overskud på at holde fastelavn-komsammen med svigermor og svigerinde af første ægteskab.
Så tager mellembarnet yngste og deres kusine med ud og rasler.
Det er første gang ever yngste skal rasle.

Jeg har smækket en dej sammen til osteboller, fra Krudtugler og kanelsnegle.
Den vil jeg også gerne anbefale.
Jeg er ikke sikker på at sundhedsstyrelsen er enig med mig i den anbefaling.
De er fede, på den kalorierige måde, - og rigtig gode.
Især med noget koldt alkohol, fx. hvidvin.
Men det skal jeg selvfølgelig ikke drikke til eftermiddagskaffe, tsk tsk...

Jeg har i formiddags mandet mig op til at køre i den gode garnbutik, og købt garn.
Fiskehuen har jeg planer om at lave til nogle niecer, som julegave.
Jeg ved godt det er marts, har ikke feber og taler i vildelse.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar