søndag den 13. marts 2011

Jeg føler mig snydt...

Her har det været en skyet og grumset weekende.
Med både regn og sne.
Og jeg troede det skulle blive forår?
Altså forår som i høj sol og lyst til at være ude.
Ikke fordi jeg tror jeg ville have lyst til at lave noget udenfor.
Jeg har fundet nogle poser blomsterløg, som burde have været i jorden i efteråret.
Lige så snart jeg kan holde til at have hovedet nedad, så skal de i jorden.

Så ned i arkiverne for at finde lidt forår frem.
Selv om juni mdr. vel nærmere er sommer.


Jeg skulle raskmelde mig inden kl. 12 i dag, for at komme på arbejde i morgen aften.
Så det bliver tidligst tirsdag jeg kommer afsted igen.
Og det bliver en blid start, for hele dagen, tirsdag, er teamdag.
Hvor det kun er medarbejdere i vores team, og der er ingen kontakt til beboere den dag.


1 kommentar:

  1. Du er da hårdt ramt, håber du snart er ovenpå igen. Dejligt forårs billed du har fundet frem fra arkiverne :)

    SvarSlet