søndag den 10. april 2011

7 år - man ved nogle ting!


Om ægteskab.

I dag har vi holdt ud og af i 7 år.
Og se lige nogle søde brudebørn vi havde!
Ja ja, det er mine egne, og er måske lidt farvet i min mening.
Men de er så fine.

Vi boede ikke i Danmark på det tidspunkt, men valgte at blive viet i Danmark.
Det var nemmere vi rejste efter gæsterne end de rejste efter os.

Ham den kære har en ret skidt omgangskreds.
Som fandt på, at holde polterabend aftenen før bryllup'et.
Dvs. på dagen for bryllup'et nåede han lige hjem før jeg og mellembarnet skulle til frisøren.
Godt man ikke er typen der står med hønserøv og siger nej..
Selv om det da lige var i tankerne en overgang.

Vi blev gift, vi holdt fest, og havde en skøn dag.

Efter 7 år, har man lavet en del traditioner for bryllupsdagen.
Som fx. vi spiser ude, og ikke bare på terassen, men på restaurant.
Hans forældre giver os blomster.
Mine forældre giver os penge til at købe blomster til terassen.
Han giver mig en gave, et fint guldhjerte i en kæde, smukt.
Jeg tror hvert år, at nu er det slut med det der gaveræs.
Dvs. jeg skylder, jeg kan ikke huske hvor mange gaver.

1 kommentar:

  1. Tillykke! Skønne børn og skønne traditioner :)

    SvarSlet