torsdag den 14. april 2011

Fordi jeg kan...

Altså.
Jeg kan stadig ikke sætte fotos ind.
Og har fundet ud af hvorfor.
De er åbenbart kæmpe store de billeder jeg har lagt ind.
Og derfor har jeg brugt al den plads der var tildelt mig.
Så det ender med at jeg må til lommerne og punge ud for at blogge.
Hvertilfælde når jeg synes der skal fotos på.

Noget andet jeg kan,
er at bage.
Jeg har gået rundt i flere dage og haft lyst til kage.
Lige rundt om hjørnet bor byens bager.
Hvor de sælger kager, flere slags endda.
Men så bliver jeg nærrig -
og synes egentlig ikke at det smager så godt som det er dyrt.
Og det er slet ikke fordi jeg ellers er nærrig.
Der er bare andre ting jeg hellere vil bruge penge på.

Efter et par dage med kagelyst, kom jeg til at tænke...
Hvorfor gå rundt og pine sig selv med at tænke på kage?
Det er da bare at sætte igang i køkkenet.
Jamen - er der slukket for en kontakt i mit hoved eller hur?
Tænk, at der går flere dage med lyst til kage,
før jeg tænker; sæt igang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar