onsdag den 27. april 2011

Nyt badeværelse.


Fra dagens genbrugstur.

Fra Lego.
Jeg forstår da ikke at Lego har ændret på deres emballage.
De nye æsker Lego yngste får ødelægges altid når de åbnes.
Og det er ikke kun når han åbner, også når han får hjælp.
Og vi har åbnet mange æsker lego!




Foruden et tæppe.
En plaid er det vel, men jeg får altid flashback til Lykkehjulet.
Så vi bruger tæppe her i huset.

Det skal ligge i bilen.
For det er jo så tit, at jeg lige smider bilen fra mig,
og hiver et tæppe frem, for derefter at lægge mig på det og nyde naturen.
Not.
Men det er rart at tænke på.

Jeg har allerede et vattæppe i bilen.
Som jeg engang hev ud på plænen.
Og glemte at holde øje med gravhunden.
Som ikke kan tåle at se et tæppe uden det skal hulles!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar