mandag den 4. april 2011

Velkommen ferie.

Pist væk er dén weekend.

Aftenvagt fredag.
Dagvagter på arbejdsmarkedet lørdag og søndag.
Som er en pestilens for et B-menneske som ut.
Ikke at der er noget i vejen med arbejdet, men jeg bliver jo træt.
Har været i seng flere timer før midnat.

Der er sket en masse i haven.
Som jeg ikke kan tage æren for.
Ham den kære, han har bla. sat hegn omkring blomsterbedet.
Han drømmer om et engelsk blomsterbed.
Som jeg skal designe, plante OG luge.
Det bliver bare ikke som håbet, når 2 pelsklædte kaster sig rundt i både blomster og blade.
Faktisk kunne vi lige så godt holde hængebug-svin, de ville ikke lave mindre ravage end hundene.
Men nu, nu har han spærret blomster inde, og hunde ude.

Vi har haft besøg af vores lille fætter, som var med på legepladsen for første gang.
Det skulle selvfølgelig fotodokumenteres:
Yngste ville have fotograferet en orm
- så er det nemmere at finde den igen, hvis den bliver væk!


Årets først vandkamp.
Som hundene tabte.


Et roligt husdyr.
Sten fundet med bagdelen højest.
Og dagens projekt; Der skal sås i potter.


Hegnet.
Rabarberne kan man næsten høre gro.


Og nu.
Nu, er der et hus der skal jævnes.
Vasketøj der skal ordnes.
Frø der skal puttes i jord.
En telefon der skal være nær,
i tilfælde af yngste ikke som forventet klarer en dag alene i skolen.
En uges ferie der skal holdes.
Og nydes.


2 kommentarer:

  1. Ih, er det NU der skal såes ?? - jeg har trukket den - men vil da ikke være bagud :O, så må da vist til at virke lidt.
    Uha, sådan en snor med sten har vi også, mindsten har nemlig falkeøjne.
    Rigtig dejlig ferie - håber du også har haft høj sol i dag :).

    SvarSlet
  2. Helle, jeg ved ikke om det er nu der skal såes, men jeg har sået i potter og så står det i drivhuset. Der var nemlig også høj sol her, modsat i dag hvor det er vådt og gråt.

    SvarSlet