tirsdag den 17. maj 2011

Dagens fund...


Var beskedne.
Det blev til 4 små glas på sort fod,
som er i opvaskemaskinen lige nu, og derfor ikke foreviget.
Jeg har da nok også kun omkring 30 andre glas, som jeg har anskaffet,
fordi det har lignet et glas man lige kunne pimpe en baileys i.
Måske det næste jeg skulle købe var en baileys?

En drømmeseng, med noget nær skrækkeligt betræk.
Her nedenunder.
Men den fejler ellers ikke noget, og til kr. 20,
så lever jeg med betrækket.
Og lever stadig uden sommerhus.
Men med lidt god vilje, så kunne den vel godt bruges
på plænen her på matriklen?!


En kløpind.
Det har yngste drømt om i lang tid.
Han kan nemlig ikke selv nå om på ryggen og klø.
Så han blev rigtig glad, og tog den i brug med det samme.


Træbøjler.
Fra både Nykøbing, struer og skive.
Det var Nykøbing der stod for tur i dag.
Der var mange bøjler, men jeg tror det bliver svært nok, at klemme de
6 ned på bøjlestangen.


Jeg købte også en frø-figur til drivhuset og en pokemon.
Men det er lykkedes mig at få dem væk.
De er da nok somewhere, men jeg har ikke gidet lede.

Fordi jeg synes det er ret kedelige fund, så smider jeg da bare fotos på,
af andre gode fund til yngste.


 

Klaver, med fodboldklistermærker,
som har fået lov at blive.


I morgen er atter en fridag, og så er det det lokal genbrug der må holde for.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar