søndag den 15. maj 2011

Give away fra overskudslageret.

*Fanfare*
Fra elektrikerens, aka ham dem kære, lager er der tape.
Fordi jeg læser om maskingtape alle vegne.
Og jeg synes fint isoleringstape kan gøre det ud for maskingtape.
Ik?!
I rappe farver.
Grøn, gul og stribet grøn/gul.

Fra mit hjemmelavede lager er der smidt en ugle-nøglering i puljen.


Jeg har selv modtaget en del efterhånden fra andre bloggere.
Og jeg er så glad for mine ting.
I dag har jeg fx, om halsen, en porcelænstjerne, som jeg har fået i en blogleg.

Der er ingen fancy regler for at være med.
Eneste betingelse er en kommentar, hvor du bekræfter du vil være med.
Om en uge, næste søndag, d. 22 maj,
finder jeg en vinder.


Jeg kan igen sætte fotos ind!
Og har i set rapsmarkerne blomstrer?

3 kommentarer:

  1. Den er jeg godt nok med på...ugle come my way!

    SvarSlet
  2. Det er jeg da også :) - og ja, har set rapsmarkerne - skønt.

    SvarSlet
  3. Ihhh en giwe-away!
    Jeg er med!! (har også en dansk adresse jo)

    SvarSlet