fredag den 10. juni 2011

On popular demand...

Bettina har efterspurgt billeder.
Og det er jo nemt at have en blog, når sine skønne læsere siger hvad de vil have!

Fotodokumentation af gårsdagens kreativiteter.
6 gram uld i hver kugle.
Der måtte nok godt have været 7 gram, men det skete så ikke.
De er trillet, og de er lagt som jeg synes de skal sættes sammen.
Nu mangler jeg "kun" at tvinge den nål og tråd gennem.
Jeg venter på ham den kære kommer hjem,
så må han gøre det og
 kan føle sig lidt uundværlig.

Grå, brun og grøn,
var de farver jeg havde tilbage.


For at vise størrelsen.
Jeg kunne ikke lige finde en æske tændstikker...


Hvad var det jeg sagde den anden dag, om honning?
Se nu bare her;
Årets første honning.
Just hjembragt fra de gamle, aka mine forældre.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar