fredag den 6. januar 2012

Nyt år.

Jeg har ikke spammet bloggen med billeder af julegaver.
Jeg har ellers som altid fået mange lækre gaver.
Og havde en dejlig juleaften.

Modsat sidste og forrige jul, hvor jeg mindes at love mig selv, at det var sidste jul ever!
Ingen skændtes, ingen var sure og ingen var utilfredse.
Og ingen gæster havde vi.
Ikke fordi vores gæster plejer at være hverken sure eller utilfredse.
Det var bare en afslappet juleaften.
Modsat resten af julen, hvor ham den kære har arbejdet om dagen, og jeg om aftenen.
Vi har stort set ikke set hinanden.

Jeg har fået ny vagtplan, og skal nu kun arbejde 3 aftenvagter på 4 uger.
Det er svært at gøre en tilfreds, for det synes jeg er for lidt.
Aften på job er bare skønnere end dag.
Det er mere hygge og mindre pleje og kontakt til diverse offentlige.

Men, fra uge 7 holder jeg ferie, i 2 uger, og derefter barsel i jeg ved ikke hvor længe.
Jeg bliver heller ikke ved med at være til nogen hjælp på det arbejdsmarked.
Er efterhånden så fed, at selv endda yngste kommenterer det.
" Du er tykkere end far", siger drengen.

Et foto af julegaven fra min søster er her under.
Hun har fået lavet den til os.
Jeg tror det er en hævn fra da jeg selv forærede hende en gravid nisse.
Som da kan gemmes væk 11 af 12 mdr.
Den her er jo kommet for at blive!
Jeg måtte selv om, om jeg kunne li den, eller den skulle kåres som årets rædsel.

Jeg synes den vinder ved nærmere bekendtskab!


PS. af ungerne fik vi... frituregryde!
Det skal nok pynte på min figur.
Det mente de åbenbart vi manglede.
Året før fik vi en brødkurv, som vi heller ikke havde.
Jeg synes de er ved at være go'e til at give gaver.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar