søndag den 12. februar 2012

Efter udførlig vejledning...

Er det lykkedes at lave en lille stak baby-veste.
Der er en mere på pindene, og eftersom min barsel nu ér igang, så bliver det nok til mere end bare en.
Foruden min søster har valgt at jeg skal være moster endnu engang,
og der er uudtalte forventinger om at det barn også skal have en stak veste.
Inspiration og vejledning fra Farmor.


 Der er siden hen monteret perlemors-kanpper, hvilket pyntede ret meget!


Ældstebarnet er pænt misundelig på vestene, og vil gerne have en til sig selv.
Det kommer ikke til at ske, at jeg strikker en babyvest i str. voksen.
Godt nok har jeg god tid, men!

Det er forøvrigt kun den øverste grå vest, jeg har lavet spejlvendt. Ved knap-hullerne.
Ved 2. vest fes det ind hvad opskriften faktisk foreskrev.

4 kommentarer:

  1. Wow, hvor er de FINE! Skønne farver - og man kan da overhovedet ikke se, at du er ny med strikkepindene. Imponerende start :) Go' søndag. Kh, Mette

    SvarSlet
  2. Sikke en fin stak veste. Dem bliver både du og din søster glade for!
    :-)
    Det er sådan en god model, og det er lækre farver du har fundet frem...

    KH

    SvarSlet
  3. Tak for rosende ord om mit strik :-)
    Den lyserøde skal mit mellembarn have æren for at vælge, jeg er nemlig ikke selv til lyserødt. Sølv, gråt i flere nuancer og orange, det er lige mig, og dermed også babyens farver!

    SvarSlet
  4. De er da rigtig fine, hvorfor ikke strikke den i str. stor? Det vil da sikkert gå ret hurtigt, nu du har mønsteret i hænderne ;-)

    SvarSlet