tirsdag den 28. februar 2012

Har du set; Skriften på væggen?

Nogen gange, så får man bare nok af bøvl med sine unger.
Jeg gør i hvertilfælde.
Så for at forsøge at forhinder mere ballade omkring aftensmaden;


Jeg synes selv den er rigtig skøn!
Og NU skal vi have wall-stickers over alt.
Eller hvertilfælde et i køkkenet, og et i vaskerummet.

En lidt anden vinkel:


Jeg var ramt af overskud, og lavede vafler til yngste.
Kærlighedsvafler, døbte han dem.
Det man skal lægge mærke til på billedet, er drengens hår.


For se hvad der sker, når drengen går op til sin storesøster, i prinsessetårnet, med indlagt strøm og glattejern.
Samme dag som han spiste vafler - jeg har da ikke vaffeljern til at stå på bordet flere dage i træk.
Så vidt jeg husker...


Jeg har også bagt.
Perler.
Tænkte jeg da død og pine måtte have mig et armbånd.


Nu har jeg flade perler, ingen elastik og derfor heller intet armbånd!


Foruden jeg har strikket.
4 babyveste mere.
Og har ramt muren.
Nu gider jeg ikke dét mere.
Istedet har jeg tænkt at strikke denne taske.
Som jeg før har strikket, og bruger til at opbevare poser i.
Jeg tænker jeg skal bruge en mere til noget puslehalløj.



2 kommentarer:

  1. Genial wallsticker! Sådan en skrift må vi også have på væggen over spisebordet herhjemme. Kunne godt være den kunne få nogen til at flette næbbet...
    Skønne krøller jeres dreng har, han ser lidt beklemt ud med det glattede hår og det kan man vel ikke fortænke ham i. Flot at han gik med til det..
    Herhjemme kunne vaffeljernet nok godt komme til at stå et par dage...
    Og så får du da virkelig strikket igennem. Sejt!

    KH

    SvarSlet
  2. Det var jo med et håb om at ungerne flettede næbbet - men det virker ikke specielt godt :-)
    Han var lidt beklemt ved at vise at sine krøller var væk, og det hjalp vel ikke at jeg var nødt til at knække sammen af grin :-)

    SvarSlet