søndag den 22. april 2012

Mød Cleo.

Dette yndige pigebarn kom til verden den 19 april.
Knap 3 kg og en halv meter lang baby.


Født ved et planlagt kejsersnit.
Fuldstændig uvirkelig oplevelser at troppe op på hospitalet,
og vide, at der inden for få timer er en læge der skærer en op på tværs,
og flår ens barn ud af maven.
En dejlig nem fødsel.
Og efterfølgende var man ikke fedtet med den smertestillende medicin,
så yngelplejen kunne jeg selv stå for.
Panodiler er min nye bedste ven, og er så så godt som smertefri.

Jeg havde glemt hvor skønt det er at få sådan et lækkert barn.
Foreløbig klares symbiosen til ug.









3 kommentarer:

  1. Kære Annette.
    Kæmpe tillykke med Cleo. Hun ser dejlig og skøn ud!
    Kan godt forstå du var glad for det planlagte kejsersnit, men også ret syret oplevelse tror jeg...

    Beklager den sene lykønskning, men det der babyhalløj levner ikke meget tid til internettet;-)

    KH

    SvarSlet
  2. Tak Karina - med en baby i huset, så er der knap så meget tid til det der indernet, men det kommer forhåbentlig tilbage til os?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe det håber jeg ihvertfald!

      Slet