lørdag den 12. maj 2012

Hvis du er lidt sart - så lad være med at læse videre.

Som overskriften siger, så bliver det lidt barsk længere nede i indlægget.
Jeg har nemlig tænkt at jeg vil smide et foto af mit snit.
Og hvis du ikke kan styre din nysgerrighed, men ved du ikke kan tåle det, så vær glad for at det ikke er et foto fra min første fødsel hvor barnet blev taget med kop og klip og hiv og hvad har vi.
Men det er nu ikke noget jeg husker, her snart 18 år senere, at jeg havde haft lyst til at forevige.
Jeg har vist nævnt det før - min nye iphone, og den er sgu fiks lige at forevige hvad som helst med.

Jeg ligger blidt ud, med fotos af det yndige barn.


Jeg synes hun ser så spøjs ud når hun er...
Jeg kan jo ikke vide hvad hun er, men hun virker eftertænksom, når hun bliver skeløjet og laver lille trutmund.


Det obligatoriske fra første sundhedsplejeske besøg.


Lidt bekymret?


Nu er det sidste chance, hvis du vil undgå at se billedet af min bare mave som rullesteg..


Er det ikke fasinerende?
Her er babyens nødudgang.
Dagen før de clips skulle tages ud.
Hvilket ikke gjorde nær så ondt som jeg havde forestillet mig.

2 kommentarer:

  1. Hun er skøn jeres lille Cleo. Det kunne være dejligt med en app som viste hvad de små tænker!
    Det ser vildt ud med de clips, og imponerende at det ikke gjorde ondt at få dem fjernet...

    SvarSlet
  2. Fandme vildt at de bare kan klipse en sådan sammen ! - skøøøøn bebs. Godt man er ovre skruktiden :-)

    SvarSlet