søndag den 9. september 2012

I skuffen med grydegejl...

Befinder sig nu en ny grydelap!
 


 
Efter denne opskrift hos lutteridyl.
Jeg har ikke fulgt opskriften slavisk.
Brugte nål 3,5, fordi det var den jeg lige kunne finde.
Med det resultat, at jeg ikke har nok af det sorte garn til lap nr. 2.
 
Så det blev kun til en.
Og så er jeg begyndt på et nyt sæt i en anden farve.
Altså efter jeg har været på genbrug og købt en nål 3,0.

Jeg synes de er rigtig fine.
Også dem Jeanette har lavet.
Men jeg er en klovn til at lave noget pænt grafisk.
Så nøjes med bogstaver.
Det kan jeg da finde ud af at sætte sammen.

Det tager pænt lang tid for mig at hækle en grydelap.
Ikke fordi jeg er speciel langsom til at hækle,
men jeg har jo den lille tidsrøver af en baby.
Og hun går fortsat ikke i seng om aftenen før det er så sent at jeg også selv skal i seng.

Men måske, måske jeg får et enkelt par eller 2 færdig til julegaver.
Det er målet for dette års hjemmelavede julegaver.

Tak til Jeanette, fordi du deler.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar