lørdag den 4. december 2010

Min gave i pakkelegen.

Kom fra denne dygtige blogger; http://www.kjaerogschmeling.com/
Jeg kendte hendes arbejde i forvejen, for jeg har allerede været omkring hendes shop på Amio og købt et armbånd - og guess what?!
Nu har jeg 2 - i 2 forskellige farver. Det er svært at få armene ned, så glad er jeg for min gave.
Som om det ikke er luksus med et armbånd, har Kirstine også pakket 4 knapper ind. Jeg har allerede døbt dem for sanseknapper - uhhhm de er dejlige at røre ved.
Sidst men ikke mindst var der 4! af Kirstines akvarelpostkort. Som dog aldrig få lov at få et frimærke på bagsiden og sendt ud i verden. De er kommet for at blive.

Tusinde tak for gave - og nu til fotos:
                                                   


Før jeg pakkede op


Overflod


Smukt


Bløøøødt keramik


Smukt armbånd


Så glad er jeg (Det er godt nok et selvportræt af yngste på 6, men jeg føler mig sådan)


Her er gaven jeg har sendt ud i pakkelegen.

God lørdag til jer alle.

Her i huset står den på julehygge med svigerforældrene og de 3 børn som alle er hjemme i weekenden, foruden 2 overnattende kammerater.

3 kommentarer:

  1. Sikke en lækker gave :-) Tænk at blogland kan bringe så meget glæde. Jeg har også åbnet min gave i dag og er bare SÅ glad.

    SvarSlet
  2. Sikke en god gave! H som i heldig og herlig lørdag :)

    SvarSlet
  3. Hej Annette
    Og nu er din gave blevet åbnet.
    Jeg er vildt rørt og glad for den lille pung og det søde brev :o).
    Kig forbi og se mit indlæg!
    Glædelig jul!
    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet