søndag den 5. december 2010

Rulam..

Jeg har den vildeste lyst til at lave rulamsluffer.
Og på genbrug fandt jeg en frakke i noget der lignede rulam. Før jeg fik sat saksen i, så havde min mor snuppet jakken. Det var så også så syntetisk det overhovedet kunne lade sig gøre at blive - men for at øve sig var det ok.
Nu hastede det jo heller ikke, siden jeg ikke havde noget mønster på luffer, men troede jeg skulle vente med at sy til jeg igen skulle på læderkursus i januar.
Så har jeg så været så heldig at finde en hjemmeside, hvor ejeren pr mail ville sende et mønster til mig.
Her burde nok være et link, men jeg kan simpelthen ikke huske hvad siden hed!
Nu har jeg så mønster - men stadig ikke noget skind!
Det ér indkøbt, jeg venter bare spændt på posten! 

Søndagen har stået i perleplade-pædagogikkens navn. Det er ellers et skældsord her i huset, men det kunne da samle både voksne og børn; Og nu har vi lavet, eller vi og vi, dem med mest tålmodighed, hvilket vil sige min mand, har lavet stikkontakt-robotter. Vi andre nøjedes med nisser og klaskede en magnet på bagsiden.

Fotos kommer - af både robotter og luffer, om det bliver godt eller skidt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar