søndag den 16. januar 2011

Impulskøb.

Det kan jo ske...

Første køb er som inspiration til hvordan jeg selv laver penalhus(e).

http://www.etsy.com/listing/62545720/luxury-leather-cases-for-glasses-beauty?ref=sr_gallery_7&ga_search_query=leather+cases+for+glass&ga_search_type=handmade&ga_page=&order=&includes%5B0%5D=tags&includes%5B1%5D=title&filter%5B0%5D=handmade

Jeg har modtaget den jeg selv har købt, i grøn, som er ubetinget en af favorit farverne. Og den er fin!
Yngste skal starte i skole til april, og jeg håber jeg får lavet et penalhus til ham. Ældste er tilbudt en også, men han har så nært et forhold til det han har nu, så vil bestemt ikke skifte!!

Næste læderkursus starter på tirsdag. Det bliver godt.

2. køb er denne halskæde:


Hmmm - som da vist er rigtig dårlig billede kvalitet?
Men; when life gives you lemons reach for the tequila.

Begge køb er fundet på etsy.

Weekenden var jo fri-weekend.
Var er kodeordet i den sætning, for jeg nemlig på arbejde i aftes.
Mine kollegaer er ind af en kant bukket under for sygdom.
I dag har jeg sagt nej tak til ekstra vagt - ellers så ender det med at jeg
bliver misundelig på dem der ligger under dynen med influenza.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar