mandag den 21. februar 2011

3 bryllup'er, og en konfirmation...

Det er mellembarnets samling af hvide kjoler overskriften hentyder til.
Ikke mindre end 4 hvide kjoler har hun klemt sammen i klædeskabet.

Så nu har jeg købt en gine til hende - så kan hun have sine brudepige-kjoler til display.
Konfirmationskjolen er nødt til at blive i skabet, for det er en børnegine.

Det er ellers konfirmationskjolen jeg synes er den fineste kjole.



Selv om det har været, for både ældste og mellembarnet, rigtig dejlige fester,
og de har været så glade for deres dag -
så er jeg altså alligevel glad for at der er mange år til yngste står for tur.


1 kommentar:

  1. Åh, her ramte du lige mig. Hvert forår kigger jeg på maleren og siger - GODT det IKKE er os i år *GGGG*. Men om 6 år ER det os (og nogle andre der bruger mine ord ;).

    Det er da skønt men konfirmationer - men der er altså også meget bøvl i forbindelsen. Mange kræfter der skal bruges, ting der skal tænkes, ting der skal KØBES, penge der skal bruges. Uha, godt det heller ikke er mig I ÅR ;).

    Hun er rigtig yndig, og fed stil med den rå jakke til det pyntede :).

    SvarSlet