mandag den 21. februar 2011

Be om et tilhold...

Jeg kan simpelthen ikke lade være.
Nogen der kender en; Kvinde-lær-at-styre-dit-forbrug-i-genbrug-selvhjælpsgruppe?

Dagens genbrugsfund er ca 30 tallerkner.
Milla fra Villeroy og boch.
Jeg aner da ikke i hvilken skuffe eller skab jeg skal opbevare dem.
- Men jeg kan sagtens forestille mig hvor fine de vil være i brug.
Hvis nu man kunne få lov at købe dem enkeltvis havde jeg kun købt de dybe,
men det skulle sælges samlet.


Tasken her manglede jeg jo heller ikke.
Jeg har vist bare nogle af min tasker.
Men da jeg fandt den i en genbrugsbutik, så måtte den bare med hjem.


Og lige pludselig så jeg mig selv betale for ikke mindre end 2 sæt sengetøj.
Fordi jeg synes de mindede om Wiinblad.
 Ren retro.
På mærkaten står der at man skal passe på trykknapperne når det rulles...
Er det efterhånden ikke en del år siden man stoppede med at rulle sengetøj?!


Jeg har dybest set ikke noget at bruge sengetøjet til.
Har du?

4 kommentarer:

  1. Øj, nogle fine ting du har fundet! Hvis du finder en, der vil give dig det der tilhold, så tror jeg også godt du må bede om at få et med til mig ;)
    Jeg kan saaaagtens forstå, at du ikke kunne lade tasken være, selvom du nok har bare et par enkelte stykker stående i forvejen...
    Apropos tasker, så synes jeg sengetøjet kunne være utrolig fint til en taske. Se evt. min retrotaske i genbrugsstof under mit punkt "Det laver jeg også".

    SvarSlet
  2. SÅÅÅ fin en taske, er grøn af misundelse :)

    SvarSlet
  3. De tallerkener kunne da ellers godt finde vej til mit køkkenskab :-)

    SvarSlet
  4. Tasker og tallerkner kan man aldrig få for mange af.
    Tjekket tekstil kan man ALDRIG ALDRIG få for meget af.
    Fede fund.

    SvarSlet