mandag den 28. februar 2011

G'dag hverdag!

Dagens oplevelse var et kursus udi pårørende samarbejde.
En dejlig anderledes arbejdsdag!
Som skal munde ud i et udkast til netværkspolitik på min arbejdsplads.

Med på kursus, foruden 3 kollegaer, havde jeg mit strikketøj.
Og nu er jeg færdig med det 2. sommerfugle sjal, som blev karrygul.
Det, og et utal af nåle, ligger på gulvtæppet og så er det klar i morgen når jeg får fri.
Det er strikket på en pind 6, i samme garn som det blå sjal. Og er betydelig større.
Ærgeligt at det ikke er til mig selv. Jeg har planer om at gemme det til mors dag.
For den gule farve og min mors sølv-hår vil være skøn sammen.

Jeg er inspireret af disse 2 damer; Miss AD og  Christina's hæklede tørklæder.
Er det ikke gode garnreste projekter?!

I morgen aften vil jeg lege med læderstjerner og hårspænder på mit fritidskursus.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar