mandag den 7. februar 2011

Tasker ?


Her er min.
Impulskøb af de bedre, på en udflugt til Skagen sidste sommer.


Her er indholdet når bunden bare vendes i vejret.


En hue, luffer, skindvanter og skiftesko til job.


Bilnøgle, nøgle til jobbet og min pung.


Her kunne jeg få lyst til at snyde, det er på grænsen til pinligt hvor meget spiseligt, og tobak, jeg har i tasken.
Bollen i bagerposen er fortæret nu, af yngste.


2 forskellige håndcremer, endnu en creme, spejl - som jeg da aldrig bruger, lille læderting til kuglepen, min mobil, pinex og tbl. mod migræne. Kleenex.
Hunden gemmer hygiejnebind.


Her er en anden taske som jeg også er rigtig glad for.
Pumpkin bag købt på etsy.


Denne her kunne jeg ikke leve uden for nogle år siden.
Den er fra Decadent, lige som nøglesnoren til bilen. Den slider jeg ikke på længere.
Men mon ikke den kommer ind i varmen igen på et tidspunkt?


Tasker til indkøb - jeg hader at betale kr. 3 for en plastpose, når jeg istedet for kan bruge disse gang på gang.
Jeg har mange, men ikke for mange, der er plads til at udvide samlingen.


De opbevares i denne strikkede taske jeg selv har lavet.
Taske til taskerne?
Har jeg nævnt at jeg er rigtig glad for tasker?


Denne lille makeup-taske skal have et liv i bunden af min taske når jeg i morgen aften får sat en tryklås i!

Flere tasker?
Det har jeg da, men valgte at stoppe her....

Nu glæder jeg mig allerede til imorgen, for at se hvad Hanne har fundet på!

3 kommentarer:

  1. Hold da op for en masse tasker. Jeg er vild med at du har sølvsko i tasken til jobbet.

    SvarSlet
  2. Ja jeg synes også det er vildt cool at have fine sølvsko på på arbejde.
    Din Skagentaske er smækkerlækker.
    Dejligt at du vil dele hverdagsbilleder.

    SvarSlet
  3. Jeg er vild med mine sølv sko :-)

    SvarSlet