tirsdag den 8. marts 2011

Det hælder til leve-siden...

For mit vedkommende.
Mellembarnet, som også er forkølet og har emneuge og arbejder hjemme, er langt mere dramatisk og har utallige gange i dag udbrudt;
Jeg døøøøør!

Tiden som forkølelsesramt har jeg i dag brugt i sofaen mens jeg strikker.
Luffer der skal filtes.
Jeg har aldrig før lavet noget der skal filtes.
Men, siden jeg havde den del uldgarn som kan filtes, så skal det forsøges.
Og jeg har ikke planer om at lave ret meget andet i morgen igen, end sidde i sofaen.
Så måske det lykkes at blive færdig med dem inden for overskuelig fremtid.


Almen info; Det er jo tirsdag.
Og kursus.
Og jeg ville hellere blive hjemme under et tæppe i sofaen.
Men der er kun 3 gange tilbage - og jeg vil jo nødig gå glip af noget, så afsted med mig.
Den lille pung har jeg forsøgt at tegne af, og tegnet lidt højere, så der kan være et dankort i.
Så hvis jeg kan få hjælp til det sidste i mønstret og klippe ud til 2 punge, så kan jeg hurtig finde egen matrikel igen i aften.


Pungen er mellembarnets, som hun har arvet efter min mors moster.
Som jeg har inddraget, for i pungen er der gamle mønter, og dem tror jeg hun vil sætte større pris på når hun bliver ældre end nu, hvor det bare er mønter som ikke kan omsættes til livsnødvendigheder for en teenager.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar