onsdag den 23. marts 2011

En bekymring mindre.

Yngste har stort set, de sidste 2,5 år , haft en ugentlig fridag.
Det har han også i dag.
I næste uge er sidste uge hvor vi har mulighed for det.
Så bliver han skolebarn.

I morgen er det en uge siden knægten slugte en mønt, og jeg var egentlig ved at blive bekymret for om sparegrisen aldrig skulle tømmes?
Men, i dag, da han sad og blomstrede på den koniske gulvvase udbrød han;
Nu kunne jeg høre den kom ud!
Uden at gå i detaljer, kan jeg bekræfte at det gjorde den.
Så det er en bekymring mindre.

Vi har været på genbrug i formiddag.
Jeg fandt bla dette saltkar med teksten;
Salt og sult er de to bedste krydderier.
Det er lige før jeg må sukke tungt og opgivende over mig selv,
for jeg mangler jo slet ikke et saltkar.


Jeg fandt Bo Bedres jule-ide bog fra 1971, skrevet af Lis Paludan.
Flashback til barndommens kreativiteter!
I bogen var dette foto af en peberkage.


Med samme udtryk som en ræv af Lisa Larson.
En dag vil jeg lære at handle på Tradera.com.
Jeg er meget begejstret for hendes keramik.
Billedet har jeg lånt her.


I aftes fik jeg sat tryklåse og nittet nogle ting, bla. disse.
Jeg er så glad for den grønne farve.
Den lille pung blev også vellykket, selv om den ser ud som om den er
inspireret af en lille bredmundet frø.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar