torsdag den 26. maj 2011

På drugs.

Jeg var så hos lægen.
Som er en rigtig sød kone, ca på min egen alder.
Hun er også sådan en, som nægter en alt hvad man finder på at spørge om.
Som fx. at få udleveret medicin før alle svar på blodprøver er kommet.
Istedet siger hun;
Du må overbevise mig om, at det skal du have.

Så nu har jeg fået en hestekur medicin.
6 stk tabletter af en slags om dagen.
2 af en anden,
og 3 af en tredje.
Velbekom.
Fordi jeg kan da ikke fungere på den måde jeg fungerede før jeg fik medicinen.

At jeg så slet ikke kan fungere med medicinen...
Jamen for helvede da!

Vi havde skaffet barnepige, og var taget på en lille tur til hovedstaden.
Hvor jeg så har tilbragt min tid så nær et toilet som muligt.
Hvor er det bare en mangelvare i København, offentlige toiletter.

På vej hjem kørte vi fra motorvejen på Fyn,
og overraskede ældstebarnet med besøg,
og kage.
Han var glad for uventet besøg, og kun lidt skuffet over,
at vi ikke havde købt noget til ham på vores tur.
Som om vi fik købt noget til os selv?!
Næeh!

2 kommentarer:

  1. Sikke en kur......og så kombineret med offentlige toiletter.....i København ??....

    God weekend :-)

    SvarSlet
  2. Også god weekend til dig Bettina :-)

    SvarSlet