onsdag den 15. juni 2011

Autch!


Nåeh men så var jeg så på arbejde i aftes.
Havde allerede i weekende, hvor jeg også var på arbejde,
booket bussen på job, og tænkt;
Jeg tror da lige jeg skal en tur til havet i min arbejdstid,
og spise is.
Som sagt så gjort, vi kørte 6 m/k til havet og spiste softice.
Og det er KUN fordi jeg ville forsøge at fremstå som et godt eksempel,
at jeg ikke købte den største softice.

Kom til at falde i snak med nattevagten på job,
og var derfor først hjemme kl. midnat.

Og så skulle vi have en nat-snack, altså ham den kære og jeg,
popcorn og chokolade og skylle ned med cola.

Så klokken blev ca. 2 sidst jeg så på uret.

Dvs jeg i morges blev vækket af en eller anden der stod og slog på min fod.
Hold dog op!

Det var mellembarnet, en halv time efter vækkeuret ringede første gang,
OG veninden fra i går.
Der stod og gloede på mig i soveværelset.
Fuck!
Hvem der bare ikke havde skældt ud i går...

Er det det der de kalder nemesis??




Ingen kommentarer:

Send en kommentar