onsdag den 22. juni 2011

En ny blog...

Hvertilfælde ny for mig.


Hun er 18 år.
Og bager kager til sin kærestes studentergilde.
Og en hel masse andre.

Jamen for fanden.
De unge mennesker jeg kender på 18 år,
de er sådan nogle som bor hjemme hos deres forældre med kæresten.
Og vartes op i begge ender.
Eller nogen der anskaffer sig en kamphund for at potensforlænge.
Eller jeg ser dem i station2 på patrulje.

Det passer selvfølgelig ikke.
De har ikke hund alle sammen!

Men, i min omgangskreds, er der altså ikke ret mange 18 årige
der er så passionerede.

Jeg har meldt mig som fast læser.
Hun kan da sikkert inspirere!



3 kommentarer:

  1. Ja hun virker som en skøn tøs. Sikke kager hun har kreeret - fantastiske. 18 år. Sgu godt gået !

    SvarSlet
  2. Meget godt gået Bettina!

    SvarSlet
  3. Et ret forsinket tak for de rosende ord! :)
    Venlig hilsen Ditte

    SvarSlet