søndag den 19. juni 2011

Har i set, har i hørt, har i fået?


Der er søndagsgave hos Anarkisten.

Jeg har taget en, og glæder mig til at læse ikke mindre end 3 kagebøger!
Der er helt sikkert en masse jeg kan lære.
Allerede nu har jeg lært at natron ikke må bruges med mindre der
er surmælksprodukter i dejen.
Ellers giver det bismag.
Vidste i det?
Her har jeg gået rundt og tænkt, at natron er noget fanden har skabt.
Pga. den grimme smag.

Og glæder mig da også vildt til at bage.

Selv om jeg nok ikke har godt af mere kage.

Åh nej.
Lige nu er jeg en af dem.
Dem der altid siger nej til kage, for det har de ikke godt af.
Men vil godt have opskriften med hjem, for det ser lækkert ud.
Og så vil de servere det næste gang de holder et eller andet.
Jeg kan lige så godt indrømme - at jeg siger nej.
Ingen arme, ingen kager.
Ingen kage, ingen opskrift.

Har foreløbig i dag spist 3 cupcakes.
Og har planer om en, who am i kidding?, 2 mere.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar