torsdag den 14. juli 2011

Jeg vil dele med jer....

Mine ferie-fotos!
Sjovt - tænker i sikkert!
Eller hvorfor?

Ligegyldig hvad, så er det min blog, og mig der bestemmer.
Derfor er der heller ikke nogen what so ever af mig i utilstrækkelig påklædning.
Faktisk er der ikke et eneste af mig selv.
Det er som om humøret daler med samme hast som temperaturen her i landet,
når jeg ser fotos af mig selv.
Jamen - her går jeg rundt og tænker jeg er hot.
Og på billeder er det mest not.

Gad vide om mellembarnet var ironisk, da hun gang på gang under ferien sagde;
Du er sådan en hottie mor!

Heldigvis var der masser af andre ting at forevige.
Jeg er især imponeret af, hvor mange farver der er på den tyske motorvej.
Jeg synes ellers at huske, fra da mor var dreng og på motorcykel ned gennem tyskland,
at alt var gråt og uendeligt.
Det var det bestemt ikke længere.
Og sikke frodigt der var langs vejene.
Og sikke lige træerne stod!

Jeg havde forestillet mig, at der var flere blomster i Italien end de få vi så.
En pisten plæne og en sten terasse - og så var den dén have.
Måske et par lerpotter med nogle blomster i.
Foruden det obligatoriske grantræ.
Jeg var da nødt til at dele min forbavselse med resten af familien.
Ældstebarnet kan som altid sætte tingene i perspektiv, og påpege at;
Det er ikke Italienerne der er afsporet, det er ut som ikke nødvendigvis behøver
tilplante hvert eneste krog i haven.
Som forøvrigt var eksploderet på den tid vi var væk.
Det er næsten det skønneste ved at komme hjem, at se hvad der er sket.
Ribs, solbær, ærter, jordbær, agurk og tomater var lige til at spise.
Sidespring!

Vi så Venedig.
Jeg tror lokalbefolkningen havde forventet at vi og flere tusinde andre kom.
De havde hvertilfælde linet ualmindelig meget crap op langs havet, så det var bare
at hoste op med Euro'erne og så kunne vi få alverdens souveners med hjem.
Så for ingen penge kunne vi købe ringe, armbånd, øreringe, t-shirts, punge og tørklæder.
Så det gjorde vi så!

Jeg er faktisk mættet med gøjl for en tid.

Og vandmelon, gider jeg heller ikke spise igen foreløbig.















Ingen kommentarer:

Send en kommentar