tirsdag den 4. oktober 2011

Fra egen sofa....

Hvor jeg lige nu flader ud, efter at have afleveret yngstebarnet, og leder efter en opskrift.
Tænkte at vi skal have gullashsuppe til aftensmad.
Fordi det da var pissekoldt at gå i skole med barnet, og hjem igen.

Google er jo vores alle sammens ven.
Og via samme fandt jeg denne blog,
fuldstændig uden spelt, økologi og trang til flashe sit kreative overskud i køkkenet.
Som man (læs jeg) kan li, når man kun leder efter en opskrift for at overleve,
og ikke fordi man faktisk gider forberede simremad og vente på det i 3 timer.
Her:

Jeg er lidt splittet mellem at tænke; Det sker bare ikke!
Og at tænke; Skide godt fundet på.

3 kommentarer:

  1. Morsom blog - tak fordi du linkede - jeg synes den er ret morsom og NØDVENDIG! I disse spelt-tider..

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Så virker jeg vist igen :).
    Dem har jeg spist mange af - aftenarbejde, så er de geniale - men hvor var der mange dårlige retter imellem dengang - håber de er blevet bedre.

    SvarSlet