søndag den 18. december 2011

Den kreative pakkekalender.

Den pakke jeg har sendt ud i landet, har åbnedag i dag.
Og i pakken har jeg lagt flettede stjerner.
Et stjerne-hår-spænde lavet i læder.
En nøglesnor, ligeledes i læder.
En sjalnål, af en strikkepind, lavet af ham den kære, under kyndig vejledning af ut.
Ideen til nålen er tyvstjålet herfra hos knapnok.

Katrine er modtager af gaven, og jeg håber hun bliver glad.

Nu mangler jeg kun gaven til ham den kære, så kan julefreden sænke sig.
Træet står i stuen, det skal lige tørre lidt før vi kaster en kasse pynt på.
Så kommer gaverne til os der skal være her juleaften under, og så er der ikke længere gaver i hvert et hjørne, på hvert et skab og i hver en skuffe.
23 stk. familiemedlemmer giver vi gaver.
Og jeg er pænt mættet af at forbruge!

Det sidste jeg skal/vil før jul, er flette flere stjerner.
Det kan gøres med bagdelen plantet solidt i sofaen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar