søndag den 5. august 2012

Kliche!

At tiden flyver af sted med baby i huset.
Især når tiden kan føles ualmindelig lang.
Især om aftenen, hvor vi er extra på, for at holde baby glad og tilfreds.
Nu siger jeg godt nok vi, men det er kun i tilfælde at barnefaderen læser med.

Næsten 2 måneder er der gået siden jeg sidst var ved tastaturet her.
Jeg tror jeg vælger at spamme med billeder,
og så kan i selv se hvor sød hun er resten af døgnet.







Jeg har oprettet mig på instragram - og bruger det til at dele billeder med min
kære mand og min søster.
Foruden at lige give billeder det sidste touch som gør dem bare lidt lækre!

Det her - det er ikke baby.
Derimod er det fra i eftermiddag, hvor vi har været ved fjorden og fisket krabber.
Når bare vi er 2 forældre, så er det egentlig ret fredeligt at forlade hjemmet.
Men alene med baby, gider jeg ikke engang handle hos købmanden.


Og se her; Hvad mine garn-rester bliver til.
Puder.
Det foregår om aftenen når baby endelig ligger i sin egen seng.
Så er klokken oftest mere end 22.
Jeg gider ikke hverdagen, hvor vi skal tidlig op og råbe efter teenagere
i coma kl før 7.
Og jeg jo så også er nødt til at gå i seng tidligere.


Må jeg anbefale;
At google Cheesecake brownie med hindbær.
Og så sætte igang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar