mandag den 20. august 2012

På Pinterest...

Jeg kigger jævnligt på Pinterest.
Har overvejet selv at oprette mig -
men orker ikke at forstå hvordan det virker, og magter næsten heller
ikke at huske flere adgangskoder.
Nåeh men, jeg inspireres jo!

Denne ide, den var nem, smart, og jeg havde alt hvad der skulle bruges.
Lige min stil.
Jeg forlader jo stadig nødig hjemmet med baby.

Lædertaske, i dette tilfælde fundet på genbrug, der bruges som opbevaring af gavepapir:



Jeg har ellers ihærdigt forsøgt at overbevise min ældste datter om,
at hun skulle bruge den som skoletaske.
Aldrig i livet om hun vil.
Så den stod bare i et skab og var opbevaring for mapper.

Se nu skabet - der plejer kun at være et,
men ham den kære, som godt kan forlade hjemmet,
han har været i Ikea og shoppet.
Så nu kan mapperne være deri.

Flere billeder fra 1. sal - som i weekende har gennemgået en
væsentlig forandring og forbedring.
Det er endnu ikke helt færdig, så billederne er lidt snyd,
men det er jo nemt her på bloggen at give indtryk af at man har indrettet sig lækkert.





Når han nu var i Ikea, så fik han også købt en ramme til en plakat
jeg har haft til at ligge.
Så fik køkkenet også lige en opgradering.


Det er næsten en religiøs oplevelse,
det giver en indre ro at indrette og rydde op,
så er det lidt nemmere at være hjemmegående på barsel,
uden mange muligheder for at lave noget i hverdagene.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar