mandag den 29. august 2011

Pænt g'dag - tag ja hatten af!

Nogen gange, er det ikke studenter-huen der klemmer.

Fx. har jeg meldt mig som frivillig til at tage med på beboerferie på mit job.
Det har jeg aldrig været før, af den simple grund, at jeg ikke har meldt mig før.

Det var sommerferie jeg meldt mig til at tage med på!
Sgu ikke vinterferie!
Jeg har fundet mine støvler frem.
*Knald*
Støvle-sæsonen er officielt indviet.

Jeg har også meldt mig til noget i fritteren.
Vi var jo til den fest, og da lederen sagde;
"Der er ingen der kommer til at grille før vi har nogle frivillige"
- Så meldte jeg mig.
Jeg vil jo nærmest gøre hvad som helst for at sikre min kost.
Aftensmaden er dagens vigtigste måltid - for mig.
Da vi kom hjem, spurgte jeg ham den kære, hvad jeg egentig har meldt mig til?
Og jeg har stadig ikke forstået det.
Mon ikke jeg får en indkaldelse.
Jeg forstod det sådan, at det er 3 gange om året vi mødes.

Faktisk vil jeg gerne have indflydelse på den fritter.
Der er frit slag på alle hylder hvad angår passiv underholdning.
PS3 og nintendo er daglig underholdning for yngste.
Han har nemlig ikke noget imod passiv underholdning.

Det har jeg faktisk heller ikke. I said it!
Jeg vil bare gerne at jeg selv kan benytte, og bestemme hvornår der er passive underholdning,
og ikke knægten allerede har spillet i de par timer han er i fritter.



4 kommentarer:

  1. Neeej dét gjorde du bare ikke... Det griber sgu om sig inden du får set dig om !!

    Lyder spæn.....interessant med den der beboerferie. Måske du skulle overveje vaders istedet for gummistøvler ?

    SvarSlet
  2. Halløøøøj, er du ikke kommet tilbage endnu ????.

    SvarSlet
  3. Hvor er du henne??

    SvarSlet